Criar um Site Grátis Fantástico
Fatso regarder en ligne 1080p

Nic nie pobije Fatso!

Drodzy czytelnicy,
Na początku chciałbym się przedstawić. Nazywam się Michiel Wateler, pochodzę z Holandii i mam 19 lat. Zacząłem wędkować jak miałem 16 lat i mogę powiedzieć, że od tamtego czasu łowię bardzo często. Początkowo używałem prostej wędki i łowiłem małe ryby w moich okolicach. Obecnie całkowicie oddałem się spinningowaniu na duże drapieżniki i dużo podróżuję by je łowić. Wędkarstwo stało się moim życiem.

Moją ulubioną rybą jest boleń, ale tym razem nie będę pisał o nim. Kiedy przychodzi zima, bolenie jakby znikały i ich łowienie staje się bardzo trudne. Na szczęście w tych miesiącach można łowić szczupaka. Woda jest chłodniejsza, a warunki do łowienia tego gatunku zdają się być najlepsze z możliwych. Jedną z moich ulubionych przynęt na szczupaki jest Salmo Fatso i jemu właśnie poświęcę ten tekst.

Pierwszy raz spotkałem się z tą przynętą w lokalnym sklepie wędkarskim jakieś cztery lata temu. Znałem już parę przynęt Salmo, zwłaszcza te mniejsze na bolenie i okonie, ale wogule nie miałem doświadczenie z tymi większymi. Właśnie wtedy zacząłem uzupełniać swoje przynęty pod kątem szczupaka. Kupiłem wtedy moje pierwsze dwa Salmo Fatso, jednego w rozmiarze 10cm w kolorze Hot Perch i drugiego w rozmiarze 14 cm w kolorze Real Perch.

Zaraz jak wyszedłem ze sklepu ruszyłem by przetestować zakupione przynęty. Od razu zakochałem się w ich naturalnej pracy. Już po kilku minutach miałem pierwszego szczupaka na Fatso. Od tego czasu dużo na niego łowiłem co zaowocowało wieloma szczupakami złowionymi na kanałach w pewnym małym mieście w Holandii. Fatso było tak skuteczne, że moi wędkarscy koledzy łowili codziennie znacznie mniej ode mnie. Obecnie każdy z nich ma przynajmniej jednego Salmo Fatso w pudełku. Haha!

Z kolei Fatso 14 leżaÅ‚ sobie w moim pudeÅ‚ku I nie miaÅ‚ przez dÅ‚uższy czas stycznoÅ›ci z wodÄ…. To zmieniÅ‚o siÄ™, gdy kupiÅ‚em mojÄ… pierwszÄ… łódkÄ™. Od tego czasu bardziej siÄ™ nim zainteresowaÅ‚em. Bardzo dobrze siÄ™ nim rzuca, ale jeszcze lepiej pracuje ciÄ…gniÄ™ty za łódkÄ…. W przeciÄ…gu kilku lat staÅ‚ siÄ™ mojÄ… najlepszÄ… przynÄ™tÄ… w „pudeÅ‚ku trolingowym” na czystÄ… wodÄ™. Ciężko mi policzyć ile szczupaków zÅ‚owiÅ‚a od tamtego czasu. Fatso 14 jest dość masywny, aczkolwiek nawet maÅ‚e szczupaki nie majÄ… najmniejszego problemu by jÄ… zaatakować. OsobiÅ›cie zÅ‚owiÅ‚em na niego nawet ryby o dÅ‚ugoÅ›ci 35 cm!

Jeden z ponad 80 szczupaków które złowiłem na Fatso 10 w kanałach małego miasta i okolicznych polderach

Maluchy …

OczywiÅ›cie mam wiele Fatso 14 w różnych kolorach, ale Real Perch jest fenomenalny! Å»aden inny Fatso 14 z mojej kolekcji nie zdobyÅ‚ tak dużego zaufania, jak wÅ‚aÅ›nie ten kolor. Obawiam siÄ™ dnia kiedy go stracÄ™ na jakimÅ› zaczepie … to byÅ‚by czarny dzieÅ„ w moim wÄ™dkarskim życiu, haha! InspiracjÄ… by napisać ten tekst byÅ‚a moja ostatnia wyprawa. WybraliÅ›my siÄ™ z moim kolegÄ… Fransem na jego Å‚odzi na jedno z holenderskich jezior. PodejrzewaliÅ›my, że możemy poprawić mój rekord, jakim byÅ‚ szczupak o dÅ‚ugoÅ›ci 113 cm. Oboje kochamy Å‚owić na jerki, zatem taki byÅ‚ też plan. Podczas dnia zÅ‚apaliÅ›my kilka szczupaków z najwiÄ™kszym o wymiarze 85 cm, bardzo Å‚adnych, ale nie po takie tu przyjechaliÅ›my!
Pod koniec dnia zdecydowaliÅ›my by wrócić na bardziej zaroÅ›niÄ™tÄ… miejscówkÄ™ i tam dać sobie ostatniÄ… szansÄ™. Normalnie zmieniamy miejscówkÄ™ na peÅ‚nej prÄ™dkoÅ›ci, ale nie tym razem. PostanowiliÅ›my delikatnie przepÅ‚ynąć trolujÄ…c kilkoma przynÄ™tami. W miÄ™dzyczasie Å‚owiÅ‚em na maÅ‚ego crankbaita, a na zestawie trolingowym pÅ‚ynÄ…Å‚ oczywiÅ›cie mój Salmo Fatso 14 Real Perch. Po 15 minutach umieszczona w holderze 80 gramowa wÄ™dka szarpnęła bardzo mocno. Już dużo wysiÅ‚ku kosztowaÅ‚o mnie samo wyciÄ…gniÄ™cie wÄ™dki z holdera. Ale to byÅ‚ dopiero poczÄ…tek mojej walki ze szczupakiem. Minuty upÅ‚ywaÅ‚y a ja nie byÅ‚em nawet w stanie zobaczyć ryby, Jedyne co mogÅ‚em robić to wisieć na wÄ™dce i próbować „pompować” szczupaka do powierzchni.

Kiedy w końcu zobaczyłem rybę, zacząłem się bać. Szczupak był zahaczony tylko za jedną kotwiczkę w miejscu, gdzie skóra jest bardzo delikatna! Najwyraźniej miałem przy sobie mojego anioła stróża. Rybia się nie spięła i po dwóch minutach dumnie trzymałem wielkiego szczupaka przed obiektywem. Co za byk! Po pomiarze wiedzieliśmy już wszystko. Pobiłem swój rekord! 115 centymetrów! Ostrożnie umieściłem szczupaka w wodzie. Uchwyciłem go za ogon i w tym momencie ryba potężnie chlapnęła ogonem, powoli znikając w głebinie. Wspaniały widok, dużej mamuśki spokojnie odpływające, tak samo wspaniały jak sam połów!

Przybiliśmy piątkę i powoli kontynuowaliśmy powrót. Pół godziny później coś znowu wzięło na mojego Fatso 14. Tym razem szczupak około 80 cm, wyskoczył cały z wody i odczepił się w powietrzu. Nie obchodziło mnie już to, byłem usatysfakcjonowany!

Kilka ostatnich rzutów i zwijaliśmy się do domu. Opuszczaliśmy łódź z szerokimi uśmiechami na twarzy. To był fantastyczny dzień! Dzięki Salmo Fatso!